A Ház Felépítése

Szükséges arány: 100 %
Szerezhetõ klánpont (egyéni/közös): 60/0


Épphogy végeztél az Alapkõletétellel, máris itt az újabb feladat.

Pár perce állsz csak a kígyózó sorban, figyelve a sok ügyefogyo... a sok kalandort, akik hozzád hasonlóan a Klánügyi Miniszterhez akarnak bejutni, mikor egy lebegõ szellemalak                                                   jelenik meg elõtted.
Egy szempillantás alatt kapsz a fegyveredhez                               (illetve izzítod varázslásra ujjaidat), mikor furcsa dolgot veszel észre.
A többi kalandozó, ugyanúgy tülekedik a tömegben,                             ugyanúgy pörlekednek egymással, ugyanúgy tolakodnak, mintha õk észre sem vennék a lebegõ szellemalakot.
Villámként hasít beléd a felismerés (amin                                    te magad is meglepõdsz, mert ez a cselekedet igencsak messze áll tõled), hogy miért lehet ez.                                              Mert õk valóban nem észlelik, csakis te látod... Kezedet továbbra is fegyvereden tartva                                                      (illetve varázslásra készen) nyugodtan várod, hogy mit is akar az alak, akiben a király                                                             három újrahalott (pia, mi más) hõsének egyikét véled felismerni.
- Elismerésem. Eddig minden próbán átmentél.
- Hangja furcsa visszhangot ver a fejedben                             - De a legutolsó, és éppen ezért a nyílvánvalóan legnehezebb még hátra van.
- Tényleg? - kérdezed félve, kiváltva pár                                furcsa pillantást a környezõ tömegbõl.
- Tényleg - feleli õ, síri nyugalommal.                                     - Mert ugye! Van egy köved. De nincsen klánházad még. Ide valami frapáns intelem kellene... hmm... megvan!
Szerintem legyen klánházad az Alapkõ fölé.                                  - Kicsit furán nézel a fazonra, mert már a kezdetektõl fogva ez volt a célod, és ennek hangot is adsz: izé...                                   ...ezért vagyok itt...
- Bátortalan válaszod a szellemnek/semminek                                      dühösre változtatja az egyre idegesebben várokozó tömeg eddigi furcsa pillantását.
Tudod, sehol nem szeretik azt, aki magában beszél.
- És mit kell tennem? - kérdezed, próbálván a lehetõ  legkisebbre összehúzni magad a többiek pillantásának kereszttüzében.
A szellem jót mulat zavarodon, de nem késlekedik a válasszal:
- Mit! Mit! Hát felépítened! Menj az Alapkõhöz és kezdj építkezni! Áss alapot és építs! Az elõbbihez ásót használj, az utóbbihoz pedig Lélegzõ Sarokkövet! - már épp távoznál, de õ folytatja: De vigyázz! Mert az építkezést megzavarhatják! - Ezen annyira meglepõdsz, hogy reflexbõl kérdezel vissza: - Zavarni?!? Kik?? - A feldühödött tömeg ekkor unta meg, hogy nem tudnak bejutni a Miniszterhez, és te, mint magadban beszélõó, tökéletes levezetõnek bizonyultál dühük csillapításához. Együttes erõvel kidobnak a váróterembõl egyenesen az utcára. Röptödben még hallod a szellem hangját: - A szörnyeket vonzza az Alapkõ mágikus mezeje....